Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 12:19:47 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/10352 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Orissaare alevik, 75 
Tumala-Orissaare-Väikese väina tee L1// L10// Kase tn 14// 14c// Kase 
tänav// Koidu tänav L1// L2// Ranna pst 5// 5a// Ranna puiestee// Võidu 
tänav (Väikese väina teine 110 kV kaabelliin) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27122174>  (menetlus nr: 
452390), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ÜLLAR JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister